TEFs Generalforsamling 2023

23. -24. mars gjennomførte TEF fagdag og generalforsamling. Her møtte 64 representanter fra medlemsbedrifter i hele Norge til faglig påfyll og sosialt samvær. Foruten et godt faglig program ble det også valgt nye styremedlemmer og utnevnt to æresmedlemmer.

På agendaen på Fagdagen stod foredrag om TPF nr 16 og nr 6 og innlegg om innleiesaken fra BNL. Vi fikk innsyn i den økonomiske situasjonen av sjefsøkonom Øystein Dørum i NHO og ny direktør i EBA Heikki Holmås snakket om fremtiden i byggenæringen sett fra EBA sitt ståsted. Advokatfirma Økland var til stede og orienterte om samarbeidsavtalen de har med TEF innen entrepriserett. Dagen ble avsluttet med god middag på Sjømagasinet og standup Show på Latter.

Nye styremedlemmer og æresmedlemmer

Generalforsamlingen startet med innlegg fra Nina Solli om forbedringsprosess i BNL.  Det var valg av nye styremedlemmer i TEF, og vi gratulerer John Christian Nielsen fra Icopal Tak AS som nytt styremedlem og Jørn Erik Berg fra Mataki AS som ny nestleder. Generalforsamlingen vedtok også å hedre Håvard Mellem og John Johnsen med æresmedlemskap i TEF for sin arbeidsinnsats for bransjen og TEF.

Styret i Takentreprenørenes Forening
Styret i TEF 23.jpg